سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میل چیمپ Mailchimp با این تکنیک های خلاقیت به درآمد 600 میلیون د

میل چیمپ Mailchimp با این تکنیک های خلاقیت به درآمد 600 میلیون دلار در سال رسید!


 

  • میل چیمپ Mailchimp با این تکنیک های خلاقیت به درآمد 600 میلیون دلار در سال رسید!

    میل چیمپ Mailchimp از کارکنان خود انتظار دارد تا خلاقیت داشته باشند و این شرکت تقریباً هر کاری انجام می دهد تا کارمندانش بتوانند با ذهن باز فعالیت کنند.

    این شرکت دیجیتال مارکتینگ هر هفته میزبان آزمایشگاه های نوآوری ، استودیوهای طراحی و جلسات طوفان فکری است. همچنین، یک بار در ماه نیز، از تمامی کارکنان خود دعوت می کند تا با شرکت در جلسه “ساعت قهوه” ، پیشنهادهای خود را برای روش های جدید فکر کردن، ارائه دهند. در نتیجه همه این کارها، بخش های مختلف یادگرفته اند تا مسیرهای غیر منتظره ای را برای خلاقیت در پیش بگیرند و این موضوع سبب شده است تا این استارت آپ به سرعت رشد کند و درآمد سالانه خود را به 600 میلیون دلار در سال برساند! در اینجا میخواهیم به اتفاقاتی که در شعبه آتلانتای این شرکت می افتد، بپردازیم.

    • به گفته Lauren Schuman، مدیر ارشد طراحی و توسعه محصول

    “هر سه شنبه، ما آزمایشگاه های خلاقیت برگزار می کنیم. در این جلسات، ما با استفاده از روش طوفان فکری سعی می کنیم تا مشکلات مشتریان را حل کنیم. ما خودمان را به جای افراد مختلف در نظر می گیریم و سعی می کنیم تا مشکلات را از زاویه دید دیگران ببینیم. این راه حلی تعاملی برای حل مشکلات است.”

    • به گفته Samantha Vaughn، هماهنگ کننده رویدادها:

    “من کار خودم را همزمان با مهمانی سالیانه شروع کردم. تم مهمانی همانند مهمانی های سال آخر دبیرستان بود. پیست رقص مانند یک سالن ورزشی بود و همه مانند یک پادشاه یا ملکه لباس پوشیده بودند. من در پیست رقص بودم به اطراف نگاه می کردم که گروهی از مدیران ارشد شرکت را دیدم. همان زمان اولین نگاه واقعی من به میل چیمپ Mailchimp بود: این افراد تفریح می کنند.”

    • به گفته Sarita Alami، مدیر ارشد تولید میل چیمپ

    “شما هیچوقت نمی دانید که چه زمانی به یک ایده خوب می رسید. اما در تیم من، همه این را می دانیم که داشتن تجربه های مشترک خلاقیت برای پیدا کردن ایده خوب را تقویت می کند. در آخرین فعالیت تیم سازی، ما همه در کنار هم نشستیم و به سبک کلاسیک نقاشی کردیم. حالا فقط باید فکر کنیم که این نقاشی را کجا آویزان کنیم.”

    ابتدا این مقاله را بخوانید:‌ آموزش ایمیل مارکتینگ با هدف پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش فروش

    خلاقیت

    • به گفته Dan Kurzius، هم بینان گذار و رئیس ارشد امور مشتریان

    “چند ماه پیش من در شیکاگو پیش مشتری بودم که با استفاده از فرش های ترکی، کفش های زیبایی تولید می کرد. سیستم خرید ما آن طور که باید به پلتفرم فروش او متصل نشده بود. در نتیجه، من عکسی از او گرفتم تا مشکلاتی که او با آنها دست و پنجه نرم می کرد به تیم های خودمان نشان دهم. در این عکس سعی کرده بودم تا احساسات او را نمایش دهم، تا تیم های ما بتوانند از دریچه دید مشتری به موضوع نگاه کنند.”

    • به گفته Josh Penny، مدیر شهروندی شرکت

    ما کالج میل چیمپ Mailchimp را با همکاری بنیاد جامعه بزرگ آتلانتا اداره می کنیم. گروهی از کارمندان هشت هفته راجع به آتلانتا مطالعه می کنند و سپس 200 هزار دلار کمک مالی به این موسسه غیرانتفاعی می کنند. این فوق العاده است که ببینید کارمندان با مسائل پیچیده روبرو می شوند و سپس فکر می کنند که چگونه می توانند مفید باشند و پس از آن کاری انجام می دهند.”

    • به گفته Lauren Sibille، تحلیلگر سیستم های مردم

    “من به عنوان هماهنگ کننده منابع انسانی وارد این صنعت شدم، بنابراین من سرپرستی امور داخلی را برعهده داشتم. بررسی سوابق کاری، انجام مصاحبه و همچنین چرخه کاری کارکنان را انجام می دادم. من از یک شرکت کوچک اما رسمی به این شرکت آمده بودم. آنچه که بیش از همه در مورد پیوستن به میل چیمپ Mailchimp دوست داشتم، غیر رسمی بودن روابط در آن بود. در اینجا من می توانم خیلی راحت به یکی از همکارانم سر بزنم و با او یک جلسه طوفان فکری داشته باشم.”

    • به گفته Iris Nevins، مهندس نرم افزار

    “ما به تازگی ابزاری طراحی کرده ایم که به ایمیل اجازه می دهد تا بر اساس اتفاقاتی که در برنامه می افتد، ارسال شود.

    فرض کنید که شما یکی از مشتریان میل چیمپ Mailchimp هستید و یکی از مشتریان شما برای چهارمین بار از شما خرید کرده است. شما می توانید به صورت اتوماتیک، ایمیلی برای او ارسال کنید و “چهارمین خرید او را تبریک بگویید و کد تخفیف برای خریدهای آینده اش ارائه دهید.”

    توصیه میکنیم این مقاله را بخوانید: چگونه با دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای بهترین نتیجه را بگیریم ؟

    منبع: entrepreneur